Majiteľka reštaurácie vtipne reaguje na vymyslené negatívne recenzie zákazníkov

„Zákazník sa sťažoval, že vo vegetariánskom boxe nebolo mäso.“

Zdroj: Profimedia

Náš zákazník, náš pán. Tá časť populácie, ktorej inteligenčný kvocient sa nerovná výške nenarodeného dieťaťa, si uvedomuje, že na jej dvacke nestojí ekonomika celého národa a nezneužíva toto heslo, ako sa jej páči. Lenže potom je tu tá druhá. Ľudia, ktorým rodičia v detstve okrajovali kôrku na chlebe a teraz žijú v domnienke, že im tieto maniere prejdú všade. Neprejdú.

Takýchto zákazníkov majiteľka reštaurácie, o ktorej píše portál Metro, nemá práve dvakrát v láske. Úprimne, niet sa čomu diviť. Čo má človek v takejto situácii robiť? Nechať si skákať po hlave a dúfať, že mu za to Svätý Peter jedného dňa nezabuchne dvere do neba rovno pred nosom (alebo aspoň dostane slušný tringelt)? Alebo sa na to vykašľať a rovno ich poslať kade ľahšie?

Profimedia

Majiteľku vymyslené recenzie nenechali chladnou

50-ročná Alice Cheung, majiteľka čínskej reštaurácie Oriental Express, sa očividne prikláňa k druhej možnosti. Od otvorenia reštaurácie v Anglicku sa už stretla s mnohými sťažnosťami a zatiaľ čo tie opodstatnené sa snažila doriešiť k spokojnosti oboch strán, tie ostatné jej nedali spávať. „Najbizarnejšie bolo hádam to, keď si zákazník objednal vegetariánsky box a sťažoval sa, že v ňom nebolo žiadne mäso,“ hovorí majiteľka.

Just Eat / úprava redakcie

„Práve vtedy sme sa rozhodli, že začneme na negatívne recenzie, ktoré nedávajú absolútne žiaden zmysel, reagovať,“ dodáva. Na portáli Just Eat má reštaurácia momentálne takmer 150 hodnotení a prevažná väčšina z nich je pozitívna. No potom sú tu gastro experti, z ktorých sa jednému až nožík vo vrecku otvára. „Volal k nám muž a chcel jedlo zadarmo. Potom nám napísal zlú recenziu na googli, lebo sme mu ho odmietli dať,“ delí sa Alice Cheung o ďalšiu tragikomickú príhodu.

Just Eat / úprava redakcie
Just Eat / úprava redakcie

„Niekedy mám pocit, že ľudia zneužívajú možnosť napísať zlú recenziu ako spôsob, ako sa nám vyhrážať. Negatívne recenzie nám nevadia, ale chceme, aby boli úprimné. Ak sme naozaj pochybili, nemáme problém zákazníka odškodniť, ale ak je to čistý blud, človek by sa mal pripraviť na to, že nebudeme len tak sedieť so založenými rukami,“ vysvetľuje na záver majiteľka.

Zdroj: metro.co.uk

Reagujte!
Grr Grr
1
Grr
Fuuj Fuuj
12
Fuuj
Fňuk Fňuk
2
Fňuk
Jeej Jeej
12
Jeej
Uups Uups
4
Uups
Haha Haha
77
Haha
Woow Woow
10
Woow

Komentuj post a napíš, čo si o tom myslíš!

⬇️

Pridaj komentár

Pre odoslanie komentáru sa musíte prihlásiť. Ak ešte nemáte účet zaregistrujte sa.

Mrkni aj tento článok:
Najhoršie miesta na prvé rande, na ktoré by si mal okamžite zabudnúť


Prihlásiť sa

Nemáte účet?
Zaregistrovať sa

reset password

Späť na
Prihlásiť sa

Zaregistrovať sa

Prosím registrujte sa na emefka.sk

Späť na
Prihlásenie
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Dotazník
Príbeh
Zoznam
Meme
Video
Audio
Image

SLEDUJ EMEFKA

NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

SLEDUJ NA INSTAGRAME